bas-dien.reismee.nl

Wat een reis...

...zzzzz na 12 uur te hebben geslapen zijn we eindelijk weer een beetje inzetbaar.

Het was een vlucht vol 'spanning', dit begon al op het station. We hadden onze koffers tijdelijk opgeslagen en gingen een hapje eten. Bij terugkomst bleken de kaartjes zoek en konden we niet meer bij onze spullen. Vervolgens werd mijn simkaart geblokt en kon ik geen gebruik meer maken van mijn mobiel omdat ik mijn code niet meer wist.

Vervolgens kwamen we aan in Singapore waar we een stop-over hadden. In deze tijd zouden we de stad gaan verkennen. Echter dit werd een vorm van slaapwandelen omdat we zo brak waren van de vliegreis. In Singapore was het ook nog eens heet en vochtig daar waren we niet helemaal op ingesteld. Als echte zwervers hebben we een dutje in het park gedaan, de big shoppinghal, die je er overigens in grote getale tegen komt, maakten ons niet blij.

Na weer 10u vliegen kwamen we uiteindelijk aan in Auckland. Bij de douane werden onze koffers gelicht. Omdat DINY zo eerlijk was vol overgave te vermelden dat we bergschoenen bij hadden, kregen we een waar "gestapo" onderzoek. Elke kier, in de schoenen, werd tot in detail bekeken en met een speciaal middel ontsmet. Maar ook hier helpt vrolijk lachen naar de Nieuw Zeelandse Marechaussee en mochten we na 15 minuten, natte schoenen in een plastic zak, verder het land in...

Eindelijk kwamen we in het hotel aan, waar we na een heerlijke douche de stad in trokken.
Het meest fijne was het weer, heerlijk een zonnetje, blote armen en leuke mensen. Maar ach, die blijheid van ons duurde maar kort...na 1 biertje vielen we vervolgens bij de Indier in slaap.
Terug naar het hotel, om 20u lagen we, om 08u werden we wakker van de zon!!

Welkom Nieuw-Zeeland, we're coming!!